Mijn nederlands is te duidelijk om onze verwarring effectief te delen. Ik verwijs jullie naar mijn IAMTOO posten op de FSM website. Ze zijn in het engels maar ik zou ze graag terugzien in een vorm die beleefder/beter anti-wilders spreekt dan ik. Ik zie gevaar in Wilders. Help me alstublieft om Wilders of mijn angst voor zijn beestachtige verwildering te overwinnen.
Dat kan ik blijkbaar niet behalve dan toch nu met jullie begrip voor mijn angst die overkwam als onbegrip voor mijn belediging
Ik spreek Nederlands en heb vertrouwen in jullie persoonlijke kwaliteiten en bedoelingen
Mijn wetenschap Engels En twijfelt over wilders die gevaarlijk voor onze tolerantie lijkt
Ik twijfel niet aan jullie goede bedoelingen maar zie intolerantie in de Mensa reagentia die slecht voor mij uit lijken te pakken
Regels zijn goed als ze nodig zijn.
Reagentia reageren overal op en houden mijn goede bedoelingen tegen waardoor een slecht voelende ik overblijft.
Ik zie gaten in Mensa Redenatia.
Ik doe er veel langer om ze te zoeken/vinden dan jullie erover doen om ze te maken/kraken.
Tot nu toe betekend mensa niets voor mij behalve de enige die reageerde op mijn vroegere inzending toen ik het de vorige keer moeilijk had met mezelf.
Ik wil niet reageren ik wil ageren tegen mistanden
Vriendelijke groeten
Ik stuur mijn echter stukje liever ann O niet mj
In alsof het komt van
Mary Jane
Mijn SpiderMan Vriendin
Me Nazi Speaking Asshole That Calls Itself and speaks Geert Wilders