Ahoy Piraten

Home for all languages OTHER than plain old English (all varieties)

Moderator: Other Stuff Mods

Postby toapp on Tue May 23, 2006 10:52 am

Ik geloof dat His Noodly Appendage bewust engels gekozen heeft als de taal waarin hij ons de waarheid wil verkondingen.

De keuze voor onze profeet als brenger van de boodschap zal gemaakt zijn omdat daarmee alle finesses van de boodschap tot in de kleinste details zo vastgelegd worden dat het Goed is.

Als nederlander weet ik dat verschillen in interpretatie zal leiden tot scheuringen in het geloof, iets dat wij niet willen.
toapp
Conchigliette Convert

Postby dutch convert on Sat Jul 08, 2006 10:47 pm

Ah , nog meer nederlanders tegen intelligent design. Ooit hadden wij zo'n theorie wel als FSM wel bedacht. Helaas is onderwijs en wetenschap een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden in NL.
dutch convert
Ziti Zealot

Postby Jean Bart on Thu Jan 18, 2007 9:40 am

En als we nu de Nederlandstalige Piraten bundelen in de thread "Hollanderts (sic) en de Vlaamse buren"? We zijn al met zo weinig! :fsm_yarr:
"Nobody expects the Spanish inquisition!" (Michael Palin in Monty Python's Flying Circus, Season 2, Episode 2)
"Je préfère le vin d'ici à l'eau de là" (Francis Blanche)
"Nu zijn er wel die mij niet mogen, of onverschillig langs mij gaan. Met liefde en met mededogen zie ik die vuile schoften aan! (Drs. P in "Jubelzang")
"Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens." (phrase attribuée à Arnaud Amaury, légat du Pape, à l'occasion de la prise de Béziers en 1209)
Jean Bart
Farfalle First Mate

Return to Languages Other than English