Je vous l'avais dit que je reviendrais!

Home for all languages OTHER than plain old English (all varieties)

Moderator: Other Stuff Mods

Postby DeadPoet on Fri Jan 27, 2006 8:31 pm

It's not worth being translated entirely...he basically says he's god, he created all things (including all languages, which gives him the power to declare French the world language) and that Quebec (where he's from) is the nicest part of the world and that they should separate from Canada etc...I'll translate it tomorrow if you want. Could somebody please ban this assholes IP?
DeadPoet
The Resident Resident

Postby StephyMerirosvo on Sat Jan 28, 2006 2:24 pm

Do you really want a translation?
StephyMerirosvo
Tortellini Third Mate

Postby Messager de Dieu on Mon Jan 30, 2006 3:30 am

Oh, mon Dieu, tu te fais rejeter par un peuple qui trouve la paix en bombardant les autres, en imposant son drapeau et en vénérant un monstre spaghetti... et ils osent traiter le peuple du Québec, la terre promise, de stupide? Qu'ils se fassent d'abord scanner le cerveau! Les humains qui ont su concerver, malgré les persécussions fusant de toute part, leur langue divine, le Français, savent ce que signifie réellement un combat entre le bien et le mal. Ils sauront bénéficier de ta bonté, de ton indulgence et de ton pardon. Sache, mon Dieu, que certains te resteront fidèle pour l'éternité, dans une terre prospère persécutée jour et nuit par le démon! Just for french QUEBEC, la véritable terre promise, pour son peuple pacifique et sa vie future à tes côtés, HOMMAGE À TOI, VANDAL!

MAINTENANT EST VENU LE TEMPS D'IMPLORER LE PARDON DU DIEU RÉEL POUR ÉCHAPPER AUX ABYSSES DES SEPT ENFERS!
Messager de Dieu
Le Bánnínátêdeaux

Postby Alpaca on Mon Jan 30, 2006 8:24 am

Hey, little bitch. You just got your own custom rank.
Alpaca
Go-To Guy

Return to Languages Other than English