Hej, czy sa tu jacys polscy Pastafarianie?

Home for all languages OTHER than plain old English (all varieties)

Moderator: Other Stuff Mods

Hej, czy sa tu jacys polscy Pastafarianie?

Postby orys on Thu Dec 15, 2005 9:23 pm

Odezwijcie sie, bo mój angielski nieco za kiepski żeby sobie luźno podyskutować...
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Thu Dec 15, 2005 11:26 pm

Niestety ruzne Polskje litery nie dzalaja w phpBB. Raczej uzywaj po prostu abcdefg i.t.d.
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Thu Dec 15, 2005 11:29 pm

Znaczy masz na mysli zeby nie uzywac w ogole, czy w tematach itp tylko?
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Thu Dec 15, 2005 11:55 pm

Ja bym w ogule nie uzywal, skoro inne symbole ASCII sa czesto cezurowane jako "???." W tematach sie pojawiaja jako HTML.
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Fri Dec 16, 2005 7:55 am

no dobra, ale skoro w treści postów (bo ze wtytułach to już zajarzyłem) ja widze wszytkie litery norweskie, portugalskie czy niemieckie, to moze w tresci dziala? Ktos tam pisze, ze dziala, wiec chyba bede tylko w tytulach unikal.
Pozdro
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Fri Dec 16, 2005 9:23 am

Ja nie mam pojecia co dziala a co nie. Tak czy inaczej, ja pisze w Americe na Amerikaskie klawiatuze, wiec lepjej sie pisze w ten sposub dla mnie.

(Przepraszam na zapaz za jakie kolwiek ortograficzne pomylki. Lepjej mowie po Polsku niz pisze!)
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Fri Dec 16, 2005 11:52 am

Spoko :-)

Bardzo mnie cieszy, że szlachetni pastafarianie z Ameryki starają się mówić po polsku (btw: jesteś Polakiem, polskiego pochodzenia, czy po prostu umiesz? Jeżeli mogę zapytać oczywiście).

Powiedz mi tylko jedno: widzisz tutaj jakieś krzaki, czy polskie literki?
ZażÃ³łć gęślą jażń włochatą ;-)

Pozdrawiam ;-)
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Sat Dec 17, 2005 5:01 pm

Ja jestem urodzony w Ameryce, ale rodzice sa z Poski.

Ja widze Poskie litery, ale w tytule sie pojawiaja dziwne kody HTML.
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Sat Dec 17, 2005 5:03 pm

oK, to w tytułach i takich rzeczach dam sobie spokój z polskimi literami ;-)

A w ogóle spoko mówisz po polsku jak na kogoś, kto tu nie mieszka :-)
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Sat Dec 17, 2005 5:05 pm

Dzeki!

No, to jak Ci sie podoba Religia Pastafarianowa? Ciekawe, co Radio Maria ma na te temat do powiedzenia?
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Sat Dec 17, 2005 5:08 pm

Bardzo mi sie podoba i przydaje sie w dyskusjach z maniakami religijnymi :-)

Zawsze moge powiedziec, kiedy mnie wyklinaja i mowia, ze tylko katolicyzm jest ok "udowodnij mi, ze moja wiara w latajacego potwora spaghetti jest mniej absurdalna niz wiara w jakiegos faceta, co go zabili ale uciekl" :-)

Zaraz sie konczy dyskusja - nikomu sie jeszcze nie udalo :-)


Znikam do kuchni, pozdrowka :-)
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Sat Dec 17, 2005 5:19 pm

Jes powiedzenie, "Polak, Katolik, alkoholic." Ironia jest taka, ze jako Pastafarianin, to ja mam w niebie wulcan z piwem.
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Sun Dec 18, 2005 10:19 pm

Hehe, coś w tym jest. Ale myślę że oczekiwaniom niektórych Polaków prędzej odpowiadałby ocean bimbru ;-)

Z innej beczki - widzę, że widziałeś już parę moich postów. Możesz mi powiedzieć, tak szczerze, jak widzisz mój angielski?

Bo ja muszę w sesji zimowej taki test zdać na uczelni i nie bardzo się tam widzę - na pewno w plecy stoję z gramatyką...
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Postby Alpaca on Sun Dec 18, 2005 10:32 pm

Z tego co widzialem, z ortografia nie ma zadnego problemu. Jedyny klopot jaki widze jest ze czasami slowa sa w kolejnosci Polskiej, i w prawdzie to da sie dosic latwo zrozumiec, ale jednak innaczej po angielsku by sie pisalo.

Na przyklad:

How can become a pirate someone who lives in country...

How can somebody who lives in a [landlocked] country become a pirate?

Ale to nie wielka sprawa... chyba ze jacis sadisci Cie beda oceniac.
User avatar
Alpaca
Go-To Guy
 
Posts: 3038
Joined: Sun Dec 04, 2005 10:44 pm

Postby orys on Sun Dec 18, 2005 10:59 pm

Alpaca wrote: Jedyny klopot jaki widze jest ze czasami slowa sa w kolejnosci Polskiej


Hmm... Dzięki :-)

Powiem Ci w tajemnicy, że Ty masz to samo, tylko w drugą stronę :-)

Wydaje mi się, że jest to kwestia tego, ze starając się mówić w drugim języku każdy z nas myśli jednak w tym, który dla niego jest podstawowym na co dzień :-)

Pocieszasz mnie jednak, ze daje się mnie rozumieć. Tylko że to chyba nie wystarczy na zaliczenie testu :(
Image
This signature should not have been viewed by young children
User avatar
orys
Cannelloni Cannoneer
 
Posts: 107
Joined: Thu Dec 15, 2005 8:12 pm
Location: Glasgow, Szkocja

Next

Return to Languages Other than English

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest