you dumb bitch

Published February 20th, 2008 by Bobby Henderson

YOU DUMB BITCH!!! this is no such thing as a fucking flying spaghetti monster and hes not god ! If he were real i would chop that bitch up and feed him to the poor starving people in africa! you people are sick and demented, and your all going to fucking hell! FUCKING SPEGHETTI I MEAN COME ON IF YOU WANTED TO COME UP WITH A RELIGION THE GOD HAS TO BE SOMETHING MORE REALISTIC! IM SORRY BUT MY SPEGHETTI DOES NOT TALK TO ME IT IS NOT JESUS! Lol you all are way to funny XD You guys must be on some good drugs, pass that shit around. Sooo like are you guys in a cult or something?? What are the disciples of this spaghetti guy? A piece of garlic toast and a meat ball? LOL!!!! You guys are soo sick i wouldnt even spit in your direction and when you all die im gonna piss on ALL of your graves!!! BWAHAHAHAHAHAHAHAHA You are all a joke!! I will tie down everyone of you sick bastards and force feed you guys spaghetti!!! and i will scream out “weres you fuckiNG spaghetti bitch now? Is he gonna save you? NOO! Cause hes NOT REAL!” Do you guys like revolve around food or something? Like cause you have fine art taco photography?!? Who the dumb bitch who thought of this religion??? Cause i bet you money they were on shrums at the time or maybe some fucking acid! Cause this is some trippy shit! AND yes i do believe in hell! But im not gonna go to hell for believing in a false idol like you stupid spaghetti! JESUS CHRIST I STILL CANT EVEN GET OVER THE FACT THAT YOU BELIEVE IN THIS BULLSHIT!!! DO THEY LIKE FORCE FEED YOU THIS SHIT? LIKE SHOVE IT DOWN YOUR THROAT?
WTF???That does not look like a spaghetti monsterrrr you dumb cunt! SUCK MY BIG BLACK PRESIDENTIAL COCK BITCH!
- jade-jewel



482 Responses to “you dumb bitch”

  1. robaker says:

    I think you meant to place a comma between COCK and BITCH at the end there.

  2. OlderMusicGeek says:

    are we really that scary that we can cause that kind of reaction?

  3. Aesi says:

    So… what? Born again?
    .
    Yeah… gotta be. Next time try to spell Spaghetti right and click the about button before you go on a crusade. Alright? Thanks.

  4. Dennis says:

    Fake

  5. Obermaat Penne says:

    Are you a christian, nazi or both? Anyway; language, grammatic and expression are typical christian style. My advise to you is find a good hospital specialised for religious mental illnesses and eat a lot of spaghetti.

  6. 4232 says:

    until this guy can prove the inexistance of our lord with proof rather than dimwitted physical threats, im not changing my belief

  7. Murmur says:

    Chop me up for being… FIRST!

  8. Baked Ziti w/ Mussells says:

    This learned gentelman makes me glad the the Christians are the “tolerant, loving, non-judgmental, and forgiving” religion that they are…and the great sense of humor and ability to read beyond what others tell him is astounding…I am also in awe of his resounding logic as far as my belief in the FSM goes, he has made me question all my religious…NAY!!! All of my world views………….

    righhhhttttttt

    RAmen

    BZwM

Leave a Reply